يوم ما قابلتك



من الأرشيف 
( يوم ما قابلتك ) 

......



يوم ما قابلتك وفي عينك دمعه وقولتيلي 
اننا ممكن نخسر بعض لو مرضتش 
اسمع كل كلامك واجي اقول سامحيني 
ان في غيري هيتمناكي وانا مقدرش

خليهم يتمنوكي 
وانتي بأوهمهم فرحانه 
لما في يوم هيزلوكي 
انتي اللي هتبئي خسرانه  

وانا راضي بقليلي 
وراضي تبعدييني 
خساره فيكي خيري 
كفايه عليا ارضي ضميري 


................

انا مش زي حد 
لا اقل ولا اكتر 
وبايني بحب حد 
عليا مش بيصبر


وليه بئا تظلمييني 
تظلمي نفسك معايا 
عارف  في الف غيري 
عايزينك مش معايا 

خليهم يتمنوكي 
وانتي بأوهمهم فرحانه 
لما في يوم هيزلوكي 
انتي اللي هتبئي خسرانه 

وانا راضي بقليلي 
وراضي تبعدييني 
خساره فيكي خيري 
كفايه عليا ارضي ضميري 

..............

انا قولت اني بحبك 
ودا فعلا حقيقي 
وعمري ما اقولها غير 
لحد يكون حبيبي 

لكن ما اعرفشي مالك 
من يوم ما بعدتي عني 
حاسس انك كارهه حالك 
وعامله العيب ده مني 
لكن انا بعترفلك 
الغلطه دي عليكي 


خليهم يتمنوكي 
وانتي بأوهمهم فرحانه 
لما في يوم هيزلوكي 
انتي اللي هتبئي خسرانه  

وانا راضي بقليلي 
وراضي تبعدييني 
خساره فيكي خيري 
كفايه عليا ارضي ضميري 


..............


طول عمري مستريح 
ولا حب ولا غرام 
لكن وياكي انتي 
قولت كل الكلام 

وصدقيني بعد منك 
هبئا زي ما كنت قبلك 
مش نهاية عمري بيكي 
مش نهايتي بعد قلبك 

والعمر جاي معايا 
هعيشه تاني وحدي 
وعمري ما ابئا تاني 
لحد عشان يبعني 


ومش ندمان عليكي 
ولا حتي علي السنيين 
 انا اللي صحيح كاسرني
يكون ده رد الجميل 




0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي