بلبل شقط ياسمين




انت عايز ايه ؟ 
نتعرف 
ااااااه انت من بتوع نتعرف ؟ 
لا انا من نتعرف نفسها 

بقولك ايه فوكك بئا من الجو ده عشان انا مليش فيه .. ماشي يا حماده 





تصدق انك لطخ 
تصدق انك لطخ !!

ايه زعلت من تصدق ولا من لطخ ؟ 
تصدق طبعا .. ازاي بنت بشورت زيك كده تقول تصدق !! حقيقي مش مصدق 

ايه المايوه الاحمر ده ,, ايه اللي في ضهرك دي حسنه دي ولا وحمه 
متحاوليش تقفليه انا كسرت الزرار بتاعه ومعايا 

الصور دي بئا لو نزلت ع النت ولا ع الفيس بوك ,, حماده هيتهني 





ولما حضرتك حياتك كلها بنات ومزز كده عايز مني انا ايه 

ممكن تقفي هنا بس وانا اقولك عايز منك ايه 
نور فوووووووووق 

هو ده بئا بالظبط اللي حصلي لما شوفتك اتضايقت جدااا ,, مش بالظبط يعني 
بس انا الحقيقه بئا ايه مخبتش عنيا زيك انا قعدت أبص عليكي 
بصي يا ياسمين احم احم انا هقولك انا عايز منك ايه انا لما كلمتك هنا كنتي فاكره ان انا بعاكسك 
بصي .. انا انسان محدد جدا وبحسبها بالسنتي وبالملي ,, مهندس بئا 
انا بدور علي سوبر وومن 




طب ولما انت عاوز سوبر وومن لازم يكون انت سوبر مان الاول 

لاء ده انتي مشوفتنيش بالطقم الازرق والفوته الحمرا ورا ضهري .. سوبر مان سوبر مان يعني 

( فااااااار فااااااااااااار ) 

فااااااااار فييييييييين 

في سوبر مان بيخاف من فار ههههههههههه 

لا انا مش خايف ولا حاجه ده انا كنت هطير 









3 عايز تقول رائيك؟:

abdo samir يقول...

وحياه ماما عملى الفيلم لقطه وكلمه .. لاء بجد اخص عليك ..عبدو حد شاف الصور اللى على الموبايل ...لاء اطمنى خالص .. انا بس وسته اصحابى لما خرجت رحت المشوار شفوها .. ااااه وسعيد وخالد هنا العمال برضوا شفوها ..
بس كان عندهم شويه تعليقات كده عليها .. هما يقولولك عليها احلى ...!! يااااااااسعيد .. الله يخليك .. ياااااخالد .. ابوس ايدك .. بلاش سعيد وخالد .. استنى بس والله رأيهم مفيد ...دا قالو ع البتاعه المشلوحه من هنا كده ... ابوس ايدك ... طب خلاص .. خلاص .. هات الموبايل ... حاضر

abdo samir يقول...

وحياه ماما عملى الفيلم لقطه وكلمه .. لاء بجد اخص عليك ..عبدو حد شاف الصور اللى على الموبايل ...لاء اطمنى خالص .. انا بس وسته اصحابى لما خرجت رحت المشوار شفوها .. ااااه وسعيد وخالد هنا العمال برضوا شفوها ..
بس كان عندهم شويه تعليقات كده عليها .. هما يقولولك عليها احلى ...!! يااااااااسعيد .. الله يخليك .. ياااااخالد .. ابوس ايدك .. بلاش سعيد وخالد .. استنى بس والله رأيهم مفيد ...دا قالو ع البتاعه المشلوحه من هنا كده ... ابوس ايدك ... طب خلاص .. خلاص .. هات الموبايل ...

Unknown يقول...

نسيت اكتب الحته دي ههههههههههه
اديك كتبتها ^_^

مازلت عايش في الحياه بكيفي