ما صدقتش






قالولي عليك
كلام بجد شوقني ليك
من قبل حتي ما اشوف عنيك
ملكني احساس وعشت فيه

حسيت وكإن
لو مش هشوفك انا هتجن
اشتقت ليك اوي وقلبي حن
مع اني معرفش شكلك ايه

وانا ما صدقتش
الا ما شوفت بعيني قدامي
شوفت انا فيك يا حبيبي احلامي
والحلم اللي عايش ليه

هيكون قدامي
لما تكون يا حبيبي علشاني
واما اشوفك بين احضاني
هشوفه بيك


حياه وغراني
لازم أعشها ولو لـ ثواني
انا لو بضحي بضحي عشاني
علشان سعادتي هتبئا معاك

بالله تصدق
انا عمري عمري ما كنت أصدق
لو حد قالي ان انت هتفرح
يوم ما اجي ليك واقول بهواك



وانا ما صدقتش
الا ما شوفت بعيني قدامي
شوفت انا فيك يا حبيبي احلامي
والحلم اللي عايش ليه

هيكون قدامي
لما تكون يا حبيبي علشاني
واما اشوفك بين احضاني
هشوفه بيك



جميع الحقوق محفوظه بإسم الكاتب 
ممنوع النقل او النسخ حتي لا تعرض مدونتك او موقعك للحذر من جوجل 


تابعوني علي الرابط التالي علي الفيس بوك 






0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي