انا المصري



http://files.fatakat.com/2010/2/1266701024.gif









انا المصري

يعني اما بلدي تنادي عليا بلبي نداها
لو حتي كات غلطانه بسامح وابئا معاها
منا راحتي ملهاش معنا لو غاب عني رضاها
وبدمي أروي الارض اللي اتولدت عليها

انا المصري

يعني عشان بلدي اضحي بأي حاجه
وان موت في سبيلها انول بيها الشهاده
وان حتي كنت تعبت ليها تعبها سعاده
مرضاش لنفسي اعيش في غيرها انا روحي فيها


بلدي
وانا هفضل طول العمر اتشرف انها بلدي
بلدي
دي بلاد اجدادي بلاد اولادي بلادي
بلدي
وميملاش عيني الا ترابها الا ترابها
منا المصري


انا المصري

يعني انا مش ايها حد في وقت الجد بكون وياها
يعني الصحوبيه بجد وجمعه وحد بصلي معاها
يعني تاريخ يعني حضاره ويعني الام لكل الناس

يعني سمار م النوبه وواخده جمالها م المنصوره
 يعني عروسه بطرحه مليها الفرحه وواقفه في صوره
يعني النهر الخالد بيعلمنا العشق بإخلاص 

انا المصري 



بلدي
وانا هفضل طول العمر اتشرف انها بلدي
بلدي
دي بلاد اجدادي بلاد اولادي بلادي
بلدي
وميملاش عيني الا ترابها الا ترابها
منا المصري





ياريت لو عجبتك تبعتها لكل اصحابك وتشير اللينك 
لو معملتش كده تبئا مش مصري 
اللي انا كتبت عنه ههههههه





0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي