الا الفيس بوك يا مصر علشان ميكنش في دم




http://www.lebjournal.com/newz/wp-content/facebook11.jpg




كده يا بلد
كده يا بلد اللي انتي عاملتيه معايا
لإمتي هسكت
لإمتي هسكت يتكتم حسي جوايا
بعملتك دي انتي كسرتي نفسي
وانا هفضحك لحد ما يرجع معايا

اللي يفرق بين الناس
يبئا خلاص لازم ينداس
الفيس بوك هو الاساس
بئا بيني وبينه اخلاص

الا الفيس بوك يا مصر
علشان ميكنش في دم
انا ممكن اجوع واتعرا
واستحمل ايها زله
الا الفيس بوك يا مصر
علشان ميكنش في دم


يا فريندز ياللي عندي
وحشاني تعليقاتكم
ويا مزز يا اللي عندي
وحشني اشوف صوركم
العيب ده مش علينا
العيب علي اللي قفلك
انا مش هسكت يا فيسي
هو انا يعني بسرق
الا الفيس بوك يا مصر
علشان ميكنش في دم

اخبارك ايه يا جروبي
وعامل ايه في غيابي
وسلام م الكيسه وشاشتي
وسلام من ماوسي الغالي
انا ممكن اجوع واتعرا
واستحمل ايها زله
الا الفيس بوك يا مصر
علشان ميكنش في دم


يا ضنايا يا بروفايلي
انا سايب عندك صوري
لو حسيت اني وحشتك
هات ايها صوره وبوسني
وسلام م الكيسه وشاشتي
وسلام من ماوسي الغالي
انا ممكن اجوع واتعرا
واستحمل ايها زله
الا الفيس بوك يا مصر
علشان ميكنش في دم


انا بعلن اني هحارب
كل الدنيا دي عشانك
فيس بوكي يا حته مني
عمري ما اسامح اللي خانك

عمري ما اسامح اللي فرق
بين ايدي وبينك انت
انا هعمل 1000 مظاهره
بس انت استحمل انت
وعشانك اجوع واتعرا
واستحمل ايها زله
الا الفيس بوك يا بلدي
علشان الفيس هضحي

والله من بعد ما حجبوك
مش لاقي موقع احبه
ومفيش موقع زي ابوك
مش هقبل اني اخشه

انا قاعد اهوه ع المكتب
مش قايم الا ما ترجع
انا قاعد اهوه مستني
التيت يسيبوك تفتح
انا لازم اجوع واتعرا
واستحمل ايها زله
الا الفيس بوك يا مصر
علشان ميكنش في دم

طب لما عارفين قيمته
طب ليه مراعوش احساسنا
انا لو اعرف مين سدو
هديله والله بالجزمه



يا فريندز ياللي عندي
وحشاني تعليقاتكم
ويا مزز يا اللي عندي
وحشني اشوف صوركم
اخبارك ايه يا جروبي
وعامل ايه في غيابي
سلام م الكيسه وشاشتي
وسلام من ماوسي الغالي
عمري ما اسامح اللي فرق
بين ايدي وبينك انت
انا هعمل 1000 مظاهره
بس انت استحمل انت
وعشانك اجوع واتعرا
واستحمل ايها زله
الا الفيس بوك يا مصر
علشان ميكنش في دم



 لو عجبك الكلام ياريت تنشر اللينك
لومعجبكش يبئا غور من هنا مش هتبئا انت وحجبه علينا 



0 عايز تقول رائيك؟:

مازلت عايش في الحياه بكيفي